Alla inlägg under juni 2019

Av Chryses - 29 juni 2019 20:48

     

Tiden går så fort, igår blev valparna 2 veckor, dem har nu öppnat sina ögon. Både Gibson&Grim har ökat bra i vikt.

Den härliga sommar värmen har kommit till Skåne🌞 Fortsätter med min ned räkning och har nu 12 arbetsdagar kvar till semestern.

I år kommer jag att ägna min semester åt valparna och förbättringar i trädgården. Har redan börjat och det är så skönt när jag ser resultat och det blir som vi har tänkt oss🤩




Av Chryses - 21 juni 2019 16:22

Idag blir valparna 1 vecka, dem växer och mår bra. Händer inte så mkt i deras liv då dem fortfarande är så små. Grynet är så duktig med sina grabbar💙💙

Har börjat min årliga nedräkning till semestern och har nu 17 arbetsdagar kvar🤩

Önskar alla en riktig Glad Midsommar🌞


Gibson

   


Grim

   



Av Chryses - 17 juni 2019 20:23

Grynet&Ior har fått 2 st fina hanar. I 3 år har vi väntat på dem och nu är dem äntligen här.

Nu ska vi njuta av våra fina hanar.


Gibson

   


Grim

   

Av Chryses - 3 juni 2019 18:44

Efter flera års försök där vi har svävat mellan hopp och förtvivlan, och där jag många gånger har gett upp. Jag har haft mycket stöd av min kära vän och mentor Diana som hjälper mig att ta kloka beslut.

Nu äntligen väntar vi valpar igen, vi är så glada och ser fram emot en kull mellan Ior&Grynet💙❤️


Babysocks Veni Vidi Vici ”Ior” ägs av Quipus Kennel

HD A ED UA ögonlyst UA

 

Chryses Diamonds InThe Sky ”Grynet”

HD B ED UA ögonlyst UA

     








Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards