Alla inlägg under februari 2020

Av Chryses - 16 februari 2020 22:41

Med Dennis har det kommit en hel del regn idag. Hundarna vill inte vara ute, men när dem väl varit ute ser den hemska ut.

Inte kul att bo landet när det är oväder, allt är sönder regnat och en enda stor lerpöl. Nu önskar jag att vi bodde någonstans😂

Känns lite märkligt att skriva om ett oväder vid namn Dennis då min ena son oxå heter Dennis😂🤣

Av Chryses - 15 februari 2020 21:59

Glömde helt bort att Kenzo blev 8 månader igår, stora killen💙

Av Chryses - 14 februari 2020 23:52

Vår lilla katt Spike har varit borta sen i lördags kväll. Och helt plötsligt idag så dök hon upp igen. Väldigt trött och mager. Hon fick mat och sen somnade hon gott.

En fin alla hjärtans dag present 💝

Spike är ca 10-11 år och flyttade hemifrån för att bosätta sig hos oss på heltid för ca 1 år sen. Hon kom första gången för ca 1,5 år sen och var då mkt mager.

Nu får vi hoppas på att hon inte drar iväg på fler äventyr. Vi blev lite oroliga då vi sett räven.

Av Chryses - 11 februari 2020 14:06

Av Chryses - 3 februari 2020 18:18

Tyvärr blev det ingen parning för Nickis del denna gången. Hanen var för ung och klarade inte av det, han är 1,5 år.

Och jag hade inte någon annan hane i reserv, brukar inte ha det då det inte känns ok för min del att boka två hanar. Ena hanen blir ett 2:a hands alternativ. Alla gör vi olika men för min del så är det en hane som gäller funkar inte det då var det inte meningen att det skulle bli valpar helt enkelt.



Av Chryses - 2 februari 2020 19:48

Nu har jag gjort det igen....
Sett en sheltie på långt håll och tänkt så snygg den måste jag träffa.
Och när jag tittar på ägaren så ser jag att det är min egen dotter som är ute med Kenzo😂🤣😜
Behöver nog nya glasögon 🤓
Har gjort det en gång tidigare med Bellas son Chip💙

   


Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards