Alla inlägg under juni 2021

Av Chryses - 17 juni 2021 14:14

Som jag har väntat och längtat efter att Nicki skulle börja löpa. Och nu har vi äntligen fått parat Nicki med Kenzo❤️💙

Denna kombinationen har jag planerat i 2 år sen Kenzo föddes😂😂

Båda två har skött sig exemplariskt, det var första gången för Kenzo men det fixade han. Detta har även varit första gången för mig att stå med en parning själv. Vår första hane som vi använder i avel. Så det är väldigt spännande.

Jag har gått i skola i många år hos min fantastiska mentor🤩🥰och sett hur hon gör. Skaffat mig mycket kunskap som jag nu satt i praktik. 
Kommer nu att fortsätta och förvalta allt hon lärt mig och fortfarande delar med sig till mig av sin stora kunskap. 


       

Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards