Direktlänk till inlägg 21 augusti 2021

Nicki och Kenzo har fått valpar

Av Chryses - 21 augusti 2021 10:57

Så kom dem då till slut, som vi har längtat, ett eget litet 6-pack. Denna kombinationen har varit i min planering sen Kenzo föddes så den betyder väldigt mycket för mig då Kenzo är det sist vi har kvar med hans linjer. Ska bli spännande och se hur dem utvecklas. Just nu är dem ganska lika i storlek, dem äter och sover som dem ska. Nicki är en duktig mamma till hennes första kull, hon tar väl hand om dem. 


 


Svart/vit tik

   


Trefärgad tik

   



Bi blue merle hane
   


Svart/vit hane

   


Trefärgad hane
 


Blue merle hane


       

 
 
Diana & Rune

Diana & Rune

24 augusti 2021 21:09

Läckerbitarna...
Favorit i kullen just nu är bi-bluehanen, sedan trefärgade tiken, svart/vita tiken och blue merlehanen. I den ordningen. Sedan svart/vit hane och sist trefärgade hanen. Får se om det håller i sig.

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Chryses

24 augusti 2021 21:47

Kul att få dina åsikter❤️Jag har beslutsångest kan inte bestämma mig😂

 
Diana & Rune

Diana & Rune

25 augusti 2021 06:48

Det är ett underbart problem du står inför...

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Chryses

25 augusti 2021 15:48

Eller hur😂😂

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chryses - Lördag 13 april 19:22


Hundarna har njutit av våren idag. Jag passade på att klippa klorna på hundarna utomhus. Helt plötsligt var Luca eller Lilleman som vi kallar honom stilla så fick några bilder.     ...

Av Chryses - Fredag 12 april 23:06


Idag har Nicki firat sin 7-årsdag.  

Av Chryses - Måndag 8 april 18:42

Nicki har löpt och hon är parad. Nu hoppas vi på valpar lite senare i vår. ...

Av Chryses - Måndag 8 april 18:40


Glömt dela med mig av fina bilder jag fått av Jessica på Vide.     ...

Av Chryses - Torsdag 4 april 20:43

Idag blir världens fina, vänliga, kärleksfulla och underbara TinTin 1 år. Tänk att denna hund är min🖤 TinTin kommer från Quipus Kennel. ...

Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards