Direktlänk till inlägg 2 december 2021

Ett tag sen sist

Av Chryses - 2 december 2021 09:09

Vi har fått tillökning i familjen. Min äldsta son Kim och hans sambo Nelli fick 2 små gossar för snart 3 veckor sen. 
Jag är nu farmor till Gabriel och Melvin💙💙


Hoya och Harley växer och mår bra. Det är första gången som vi behåller ett syskon par och vilken skillnad det är på dem. Hoya är väldigt lik sin pappa till sättet nästan lite kusligt ibland när Hoya och Kenzo kommer tillsammans och gör samma saker. Sen har vi då Harley som till viss del är som sin mamma men han är samtidigt väldigt lugn och tyst av sig. Han har inte Hoyas uppmärksamhets behov utan tar det ganska så lugnt. Två härliga valpar som vi hoppas ska föra våra linjer vidare. 

Är ett tag sen vi hörde av resten av kullen, men då var allt bra.


Vi väntar på Ronjas löp, hon kommer då att paras. Nicki får vänta då det tog hårt på henne att få 6 valpar och hon har fortfarande fullt upp med Hoya och Harley.

 
 
Diana & Rune

Diana & Rune

2 december 2021 09:37

Grattis ännu en gång, härliga namn!
Tango (Houdini) växer och gror. Han är ett hår av hin, men underbar ändå. Han blir en stor pojke, är ruskigt lik Puma just nu. Han har inte mycket tid över till att kela, men det struntar vi i. Vi tvångskelar!

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Chryses

2 december 2021 18:34

Tack 🤩
Så härligt att höra. Harley och Tango är nog rätt så lika varandra. Harley är inte mkt för att kela heller. Men Hoya kryper gärna upp i knät och myser.

 
Ingen bild

Sofia med familj

6 december 2021 11:10

Hej!
Vad roligt att era valpisar mår bra!
Våran Hero, (ja, vi valde att behålla Hero) växer som bara den, han blir större och större och sötare och sötare. Ett litet monster på fyra ben.. Men vi älskar honom ändå och han är vår bästavän!! Vi finns på instagram, chryseshero där jag uppdaterar om vad vi är med om!

Chryses

6 december 2021 19:54

Så roligt att höra att allt är bra. Får be Alicia att visa mig instagram då jag inte har det själv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chryses - Måndag 22 april 21:46

Nemo har flyttat hemifrån, han ska bo i Örebro.Vi önskar Regina lycka till med Nemo🖤 Luddes husse Per har varit och hämtat Ludde idag oxå.Så båda pojkarna åkte inom om 1 timme.Här blev väldigt tomt och tyst när dem åkte. TinTin har varit ...

Av Chryses - Lördag 13 april 19:22


Hundarna har njutit av våren idag. Jag passade på att klippa klorna på hundarna utomhus. Helt plötsligt var Luca eller Lilleman som vi kallar honom stilla så fick några bilder.     ...

Av Chryses - Fredag 12 april 23:06


Idag har Nicki firat sin 7-årsdag.  

Av Chryses - Måndag 8 april 18:42

Nicki har löpt och hon är parad. Nu hoppas vi på valpar lite senare i vår. ...

Av Chryses - Måndag 8 april 18:40


Glömt dela med mig av fina bilder jag fått av Jessica på Vide.     ...

Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards