Alla inlägg under februari 2021

Av Chryses - 7 februari 2021 14:33

Nu har vintern och snön kommit till Grusedal❄️⛄️
Hundarna har varit ute och busat och nu sover dem framför brasan, skönt att få komma in i värmen.

Just nu har snöandet avtagit men vem vet det kommer kanske mer.


Har haft ett litet samtal med Diana idag och som alltid var det väldigt givande❤️

Var sen iväg en sväng och uträttade några ärende. Var även inom min mamma en stund, vi träffas utomhus då jag träffar mkt människor i mitt jobb. Mammas kelpie Gizmo blev överlycklig när jag kom🤩 efter mamma är jag hans favorit människa och Gizmo blir helt galen när jag kommer😂😂

Av Chryses - 3 februari 2021 10:46

Det sista året har tagit på mångas krafter även på mina. Jobbar inom vården och det tar rätt så hårt. Livet består av jobb, Ica och sen hem. Tråkigt men ska ändå vara glad för att jag har ett jobb att gå till många som jobbar hemifrån och inte träffar människor.

Covid-19 fortsätter att hålla ett grepp om oss och nu väntar vaccinering, ena dagen så är jag övertygad om att jag inte ska vaccinera mig och för att nästa ändra mig. Vet hur sjuk jag blir i en vanlig förkylning så det klokaste för min del är en vaccination.


Förra året nollade jag, min man och Conyak, blev ett lugnt firande inte precis det vi planerade från början men vi är mkt nöjda.


Vår lilla Kisse har bestämt sig för att flytta in på halvtid och fått en egen filt i soffan.
Där kan hon ligga i flera timmar och bara mysa🥰


Vintern kom till slut till Skåne oxå, Kenzo blev väldigt glad 😂😂


Ev parningar, tanken är att Nicki ska paras vid nästa löp och Ronja till hösten.


Grynet mår prima sen hennes operation och lyckats gå ner ca 1 kg. 

Ska skärpa mig och vara lite mer aktiv här på bloggen. Var rädda om varandra😍


   


Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards