Alla inlägg under januari 2024

Av Chryses - Onsdag 31 jan 20:46

Finaste Hoya har flyttat hemifrån till Josefin, Björn och deras 2 barn. Vi har redan fått uppdateringar och allt går bara bra.

Hoya har fått ny kompis Timmy och dem utforskar redan omgivningarna tillsammans.

Vi önskar familjen lycka till med Hoya.

   

Av Chryses - Måndag 29 jan 22:32

Tror minsann att Ronja redan trivs med sitt nya liv hos Alicia och Kenzo.

 

Av Chryses - Måndag 29 jan 20:56

Idag har Lucifer flyttat hem till Diana&Rune Quipus Kennel.

Vi önskar lycka till med Lucifer!

Av Chryses - Måndag 29 jan 20:45

Valparna är nu 8 veckor och alla 6 är ögonlysta och besiktigade UA. Vi har 3 valpar som letar efter sina nya människor. Pigga och glada valpar. Vid intresse går det bra att skicka ett Mail.

chryseskennel@hotmail.com


Luna stannar på tillväxt 
 

Louie till salu

 

Luca till salu

 

Lucifer såld

 

Lotuz till salu

 

Lilja stannar på tillväxt

 

Av Chryses - Söndag 28 jan 19:49

Idag har finaste Ronja flyttat hemifrån. Hon har flyttat hem till Alicia, Kevin och Kenzo. Kenzo behöver en kompis och Ronja är hans flickvän sen länge.
Kenzo och Ronja kommer fortsätta komma hit när Alicia jobbar.
Vi önskar Alicia lycka till med älskade lilla Ronja ❤️❤️❤️

Av Chryses - Lördag 27 jan 23:17

Idag blir jag 4 år.
Det har vi firat med kalas 🥳
Fast ingen visste om att det var för mig 😂människorna som var här trodde kalaset var för Kim som fyllt 30 år och Tobias 20 år. Är väl inget att fira. Nä så klart var det bara för lilla mig alla kom❤️
Just nu sover alla mina 6 valpar och det tänker jag oxå göra😴
// Ronja

Av Chryses - Fredag 26 jan 21:17

Valparna är nu ögonlysta UA, besiktigade UA, vaccinerade och redo för att hitta sina nya människor.
Vi har ett par fina hanar till salu. Och ev en av tikarna har inte bestämt mig ännu.
Hoya är oxå besiktigad och redo att flytta hem till sin nya familj nästa vecka.
Dagens vikter

Hoya 7 kg


Luna 1,6 kg
Louie 2,1 kg
Luca 1,3 kg
Lucifer 2,2 kg
Lotuz 2,1 kg
Lilja 1,3 kg


Vid intresse av en valp går det bra att skicka ett Mail chryseskennel@hotmail.com

Av Chryses - Onsdag 24 jan 17:51

Idag tog jag Diana med mig för att ögonlysa valparna hos Anette Andersson, Djurkliniken Löberöd. Valparnas första biltur och det gick bra, inga åksjuka valpar.

Alla valparna är nu ögonlysta UA, så himla skönt. Nu är det bara besiktningen kvar.


Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards