Direktlänk till inlägg 30 november 2019

Lussebullar

Av Chryses - 30 november 2019 18:38

Har idag bakat 4 satser lussebullar. Receptet kommer från en mkt kär vän till mig som jag fick för många år sen. Är egentligen till släta bullar med kardemumma. Men jag gjorde om receptet för ett par år sen till jul. Byte ut kardemumman till saffran och har även i smör så blir det en riktig bulle istället för lussekatter.


Har fått lite bilder av Alicia på Kenzo💙


     

 
 
Diana & Rune

Diana & Rune

30 november 2019 19:47

Så fin han är!!!!!

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Chryses

10 december 2019 20:26

Tack😍

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chryses - Söndag 19 maj 22:06

Liten uppdatering om Nicki får vi väl oxå ha idag. Vet att det är några som väntar på hennes valpar.Det är inte riktigt dax ännu men inte långt kvar. Magen är rund och go❤️det rör sig för fullt. Jag har inte rört Nicki så mkt dem sista ...

Av Chryses - Söndag 19 maj 22:02


Idag fyller min blogg 15-år🤩Tänk vad tiden går fort. Mitt första inlägg handla bla om en liten valp som hette Dexter, han finns inte med oss längre. Vi var barnvakt åt Dexter då min mamma som ägde honom skulle iväg på något som jag inte minns...

Av Chryses - Onsdag 8 maj 20:10


Grattis på 2-årsdagen Indra och Iriz. Indra   Iriz     ...

Av Chryses - Onsdag 8 maj 20:02

Harley har haft lite problem med sitt ena öra ett par dagar. Blev ett besök hos veterinär Malin idag. Var ingen öroninflammation som jag misstänkte. Han har fått en infektion i huden. Harley fick medicin med sig hem och ska på återbesök om ca 1,5 vec...

Av Chryses - Tisdag 7 maj 20:50

Nicki väntar årets första kull med valpar. Är ett par veckor kvar. Lite speciellt är det då det är Nickis sista kull. ...

Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards