Alla inlägg den 29 december 2023

Av Chryses - 29 december 2023 21:28

Idag har vi haft en trevlig familj på besök. Dem var här för att träffa Koko. Koko var lite försiktig, gjorde närmande i sin egen takt. Hon är nu 8 månader och en unghund med allt vad det innebär. Med massor av tålamod och kärlek kommer Koko till slut att bli en älskad familjemedlem när hon hittar sin nya person/familj. 

Jag har även firat min födelsedag i lugn och ro. Fick en ny härlig morgonrock av min man och en mysdress av min dotter. Mannen bjöd på god middag. 

Ronja var på återbesök igår, hon mår bättre och slipper nu sin body förutom när hon är med sina valpar. Medicinen måste först gå ur kroppen och det tar 5 dagar. Valparna äter nu uppblött torrfoder med god aptit och ökar i vikt. 
Vi har fått låna en kamera av mannens kompis, ska försöka mig på och ta lite bilder på både valparna och dem vuxna hundarna.


Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards