Alla inlägg den 4 mars 2023

Av Chryses - 4 mars 2023 16:54

Hoya och Ronjas parningar blev 1 gång/tik denna gång. Tikarna visade klart och tydligt att dem minsann inte ville veta av hanarna något mer. Det var lika snopet för båda Vide och Panda. Tanken var att vi skulle använda vår egen Harley till Ronja men Harley talade om att han förstod inte riktigt vad som förväntades av honom. Trots att Diana och jag slog våra kloka huvuden ihop så blev det inget. 
Men sen gick det ett par dagar och igår så kom Harley på att nu är jag minsann vuxen och vet vad som ska göras. Men "lille" gossen nu är det ju för sent försöker Ronja tala om😂😂😂

Harley får vänta, antingen tills det är dax för Ronja att paras nästa gång eller om det kommer en annan snygg tik på besök. Tror minsann han längtar redan.....


Hoya är på bättringsvägen, Nicki blev oxå sjuk men det var värst för Hoya. Hoppas inte resten av gänget oxå blir sjuka då det varit ett par hemska dygn. 

Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards