Alla inlägg den 2 juli 2022

Av Chryses - 2 juli 2022 23:51

Lilla Jackie hade igår besök av 2 olika par. Ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Mycket trevliga människor. Men vi har inte fått någon återkoppling så Jackie är fortfarande till salu.


Idag har jag gjort allt färdigt med Indra och Iriz inför deras flytt imorgon. Bråkat med min skrivare och insett att den håller nog på att gå i sönder. Min man kom på att han har kvar en större skrivare sen tiden han hade sin firma. Dax att plocka fram och damma av den. Så nu har vi fått den att funka och alla papper är klara. Klorna är nyklippta och sen var det då det sista jag alltid gör innan flytt. Ett litet bad, går och hämtar en av flickorna och tar henne med mig in på badrummet och upptäcker att jag inte har något hund schampoo ut i tvättstugan för att se om jag har någon grönsåpa kvar....nähä den är oxå slut. Så det blev inget bad. 

Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards