Alla inlägg den 11 juli 2022

Av Chryses - 11 juli 2022 20:36

Vi har varit hos veterinären idag med Ronjas småttingar. Det blev att köra till Sjöbo idag då min veterinär Annette Andersson jobbar på 2 kliniker. Med mig hade jag världens bästa Diana. Hon brukar få agera mina händer när dem inte lyder mig vilket tyvärr är ofta. Jag är glad och tacksam att hon vill följa med. 

Det blev mitt första besök på kliniken i Sjöbo. 
Ögonlysning var UA på alla 3 så skönt.

Jackie har ett litet överbett på ca 1 mm. Java och Jack var UA på besiktningen.

Vi är glada att allt gick bra trots Jackies lilla överbett som inte bekymrar mig då det inte stör Jackie och ev kan det växa bort.

Efter veterinärs besöket körde vi en sväng i Sjöbo för att kika på Sjöbo Småhundspark finns tydligen 2 st. Väldigt fint ligger båda 2 med närhet till varandra. Den ena är endast för hundar upp till 40 cm. Och den andra är för större hundar.



Presentation


Hej och välkommen!
Till Chryses Kennel jag föder upp Shetland Sheepdog i liten skala.
Jag har 6 hundar, 4 tikar och 2 hanar.
Vill ni veta mer om oss så skicka gärna ett mail.

chryseskennel@hotmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards